هی فلانی
































دلتنگی

زندگی بی غم

هی فلانی!!

 


 

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم...


هرکجاکه دلت میخواهدبرو!


فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زدآنقدر آسمان دلت بگیرد


که باهزار شب گریه چشمانت باز


هم آرام نگیری...


واما من...


برنمیگردم که هیچ


عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم که لم ندهی روی مبل های راحتی


با خاطراتم قدم بزنی!!!




نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت21:44---17 ارديبهشت 1392
سلام قشنگه من اومدم تو به تو لینکت هم میکنم

نازبانو
ساعت14:11---16 ارديبهشت 1392
هـــرگــز بـہ בیگـــراטּ اِجـازِہ نـــَבه
ڪِہ قـَـلــَـمِ פֿــُوבخـواهـے בستـــــ بـگـیـــرَنـــב و
בفــتـــَـرِ سـَـرنـوِشتــــــ را وَرق زَنـَنـــב و
פֿـاطــراتتــــــ را پاڪــ ڪننـב و
בر پـایانــَـش بِنـویسَنــב قـِسمـَتــــــ نَبـــوב...!!!


سلطان غم
ساعت7:40---16 ارديبهشت 1392
س.لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,| 17:39 |negin| |